کشف صندوق سیار در منزل یکی از مسئولان کرمان   2009-06-28 15:18:02

این صندوق سیار در منزل یکی از مسئولان مسکن این شهر کشف می‌شود. مأموران هنگام حضور در این منزل با صحنه جالبی مواجه می‌شوند که فرد مذکور پرونده‌های درخواست مسکن مردم را که در آن کپی شناسنامه موجود بوده در کنار خود گذاشته و با درج نام و مشخصات و شماره سریال شناسنامه افراد مذکور، به نام آن‌ها تعرفه پر کرده و وارد صندوق سیار می‌کند که مأموران با مواجهه با این صحنه، فرد مذکور را بازداشت می‌کنند. با این وجود هنوز خبری از سرنوشت آرای این صندوق سیار در اختیار نیست و برخی مدعیند این صندوق ابطال نشده و آرای آن هم به نفع یکی از کاندیداها محاسبه شده است.


بقیه از پست قبلی ابراهیم نبوی
حسن: من اصولا چون گذرنامه ندارم نمی توانم( تق توق، چسب زخم، صدای آمبولانس) من یک هفته قبل از برگزاری انتخابات به لندن رفتم و در آنجا با تونی بلر و گوردون بلر و باراک اوباما و مایکل جکسون طی جلساتی که آقای مصطفی ت و بهزاد نون هم حضور داشتند قضیه بادکنک ها را معرفی کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.



بازجو: براساس اطلاعات پلیس تهران، انصار حزب الله، پلیس ضد شورش، سردار رادان، فرمانده بسیج منطقه، معاونت قمه و زنجیر بسیج منطقه 17 از میان سه بادکنک سبزی که شما و همدستان کثیف تان به آسمان فرستادید، یکی از آنها بر اساس 3284 عکسی که منتشر شده است، کوچکتر از دو تای دیگر است، آیا منظورتان از این کار اهانت به مقام رهبری یا ریاست محترم جمهوری بود؟ اگر بود چرا بادکنک وسطی کوچکتر بود؟ و آیا این کار با همدستی آمریکا صورت گرفته بود یا با همدستی اسرائیل؟

حسن: ما خیلی سعی کردیم همه را یک اندازه باد کنیم، ولی وسطی از دست مان در رفت. یعنی بادمان کافی نبود.( تق، توق، جیغ، آمبولانس، انفرادی.....)



محاکمه در این لحظه به پایان رسید و متهم که محکوم شده بود به اتهام ارسال بادکنک، همدستی در ایجاد انقلاب سبز، دیر کوتاه کردن چمن خانه برای همدستی با انقلاب چمنی (مخملی سابق)، راه رفتن در خیابان، سبز بودن چشم دخترخاله، سبزه سبز کردن در سال گذشته، و بطور کلی وجود داشتن در روز 25 خرداد به موارد مختلفی محکوم و تصادفا به قتل رسید.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات